piątek, 17 października 2014

Dziękuję serdecznie

Kochane wilczki, Drodzy Rodzice, Kochane Przewodniczki!!!

Dzisiejszy dzień jest dla mnie szczególny. Przepełnia mnie teraz, olbrzymia radość, którą chce podzielić się właśnie z Wami. Cieszę się z zaszczytu obecności każdego z Was. Dzięki Wam ten dzień będzie dla mnie niezapomniany. Dziękuję, że byliście przy mnie, kiedy podjęłam  tą jakże piękną misję, służbę Wam mim kochanym wilczkom i uczestniczyliście w moim mianowaniu. Teraz jestem  wasza w 100 %:). Mam nadzieję, że będziemy dawać sobie na wzajem codziennie jeszcze więcej miłości i radości ;).  Pragnę, aby ten dzień połączył nas jeszcze bardziej;). 

Dziękuję przełożonym za szansę i zaufanie którymi mnie obdarzyli. Dzięki zaufaniu, wyrozumiałości i serdeczności praca w Gromadzie przyniesie mi radość.

Dziękuję Rodzicom za tak liczne przybycie, jest to dla mnie bardzo, ważne i jest mi niezmiernie miło, że zechcieli Państwo uczestniczyć w tym jak ważnym dla mnie dniu.

Jeszcze raz dziękuje za Waszą obecność w moim mianowaniu, w moim życiu ;) 
Dla takich chwil, warto żyć:) 

Mała fotorelacja z dzisiejszego dnia:) klik:)



Dołączam również odnośnik do strony ze zdjęciami z ostatniej zbiórki Zbiórka 11.10.2014

Po rozlicznych dyskusjach z zastępowym Tygrysa wywalczyłyśmy łakocie, 12 słodziutkich czekolad mlecznych ;). 






Ze wszystkich sił!!!
Akela;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz